понедельник, 6 февраля 2017 г.


Рефлексія
Модуль 1. Рефлексія 
    Завдяки курсу "ІКТ в освітті та науці" опанування Інтел-практики стає ще більш цікавим. Починаючи роботу з навчальним посібником, перший модуль допоміг мені зрозуміти та обдумати власні цілі навчання в цьому тренінгу. Для себе я хочу опанувати сучасний підхід до навчання з використанням інформаційних ресурсів, які я зможу використати при роботі з учнями або студентами.

Модуль 2. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги методу проектів у навчальному процесі, а саме активізації пізнавальної та навчальної діяльності учнів. Модуль дав поштовх для реалізації творчих планів. Проектна робота допомагає розвивати навички та уміння, які вже були вивчення, але недокінця неопрацьовані. Також, цей модуль допоміг швидко та ефективно шукати інформацію, критично оцінити її, дав змогу вірно та творчо використовувати данні.

Модуль 3. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені з'ясувати , як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних питаннь проекту, а саме: "Як можуть використовуватися дослідницьки проекти для покращення навчального процесу?", "Які методи можна використовавути, щоб зацікавити учнів брати участь в проекті та які форми опитування, контролю можна застосовувати".

Модуль 4. Рефлексія

    Цей модуль допоміг мені уточнити основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме: я розпочала планування вивчення обраної теми, виходячи з вимог державних стандартів та навчальних програм встановила навчальні цілі та важливі поняття обраної теми від яких і сформулювала основні запитання, що формують зміст проекту. У результаті дослідження інуючих стратегій з формуючого оцінювання я склала перший варіант плану оцінювання учнів для моєї теми, потім створила засоби оцінювання. що допомагають визначити навчальні потреби моїх учнів та оцінювати їхні попередні знання і вміння до початку виконання ними проекту.

Модуль 5. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень; майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає учням і вчителям ефективно шукати корисні відомості та дані в інтернеті; ознайомитись з законами правомірного використання інформації, як учитель та учні можуть скористатися під час навчання матеріалами, захищеними авторськими правами.

Модуль 6. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через інтернет дозволяють учням спілкуватися з партнерами з інших країнсвіту. Також блоги, вікі та онлайн-документидля спільного редагування дозволять учням співпрацювати в проектах завдяки тому, що учні діляться своїми роботамита коментують роботи інших в режимі онлайн.

Модуль 7. Рефлексія

       Як можна ефективно використатиінформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Прикладами таких засобів для учнівських проектів є: презентації-для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси; публікації-для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів підсилені за допомогою зображень, графіків, діаграм; вікі-для текстових повідомлень,що розміщаються в інтернеті та які можуть змінювати та спільно редагувати кілька людей; блоги-для текстових щоденників, що розміщуються в інтернеті та заохочують до відповідей, вфдгуків та коментарів від інших читачів.

Модуль 8. Рефлексія

      Як можна ефективно використати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів? Прикладами таких засобів для учнівських проектів є: презентації-для усних виступів, підсилені використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань на інші ресурси; публікації-для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів підсилені за допомогою зображень, графіків, діаграм; вікі-для текстових повідомлень,що розміщаються в інтернеті та які можуть змінювати та спільно редагувати кілька людей; блоги-для текстових щоденників, що розміщуються в інтернеті та заохочують до відповідей, вфдгуків та коментарів від інших читачів.

Модуль 9. Рефлексія

      Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та вкючати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття; форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов"язані з цілями та дискрипторами, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту.

Модуль 10. Рефлексія

        Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; вчителі мають працювати з унями, щоб допомогти їм розвинутинавички самоспрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; уителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результат, навчальне середовище; задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими і незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий